Zaujmout potencionálního zákazníka se dá považovat za umění. Jako podnikatelé zkoušíme různé způsoby, jak se dostat k našim cílovým zákazníkům a následně také k ziskům. Nejlepší cestou je reklama. Ta dokáže přitáhnout velký počet klientů. Ne každá reklama je ovšem cenově dostupná a efektivní. Pro začínající firmy je náročné financovat drahé způsoby propagace. Spoty v televizích, reklamy v rádiích jsou nemyslitelné. Částky za minuty v těchto médiích se šplhají do závratných částek. Na tento způsob propagace dosáhnete, až budete se svými zisky na velmi vysoké úrovni. Jak tedy najít ten nejlepší a cenově dostupný způsob pro začínající podniky?
Každý druh podnikání má své přednosti a nedostatky. Podle toho se musíme rozhodovat, jakým způsobem budeme hledat cestu k zákazníkům. Pro hotely, kavárny atd. je například spot v televizi ne příliš vhodný způsobem. Pro ubytovací zařízení, restaurace, kavárny atd. je velmi výhodné umístění reklamního textu na bonbonky. Ty můžete nabídnout svým hostům a nenásilně jim tam podstrčit Váš podnik. Příště se zaručeně rádi vrátí. Ocení Vaši pozornost. Reklamou můžete opatřit i biskvity nebo cukrovinky balené po 1ks.
Umístění reklamního potisku na bonbony, jakými jsou například dropsy, roksy nebo lízátka, může být velmi efektivní také pro další typy podnikání. Velké firmy mohou tyto sladkosti rozdávat na veletrzích, obdarovávat tak své klienty, a tak se opět nenápadně dostávat do jejich povědomí. Jde o velmi nenásilný, ale velmi efektivní způsob reklamy! Tato propagace opravdu funguje.