Jak příjemné překvapení, když vám obchodní zástupce nabídne během Vaší schůzky cukrovinku balenou po jednom kuse. Každý zákazník si všímá Vaší pozornosti a štědrosti. Stačí i tak malý krok, malé gesto a člověk se hned cítí příjemněji. Začne Vám více důvěřovat, protože od Vás cítí jen kladné vlastnosti. Nabídnutí cukrovinky balené po jednom kuse je často zlomovým okamžikem při každé pracovní schůzce.
Veletrhy jsou plné firem, které nepodceňují svou propagaci. Dělají vše, aby se zákazníkům zalíbily. Velký význam vidí i v umístění reklamy na takovou drobnost, jakou je cukrovinka, příkladem může být reklamní biskvit. Tato reklama opravdu funguje! Je nenásilná a člověka nijak neobtěžuje. Spíše naopak. Máme z ní i požitek v podobně pohlazení našich chuťových pohárků. A mít požitek z reklamního výrobku je více než žádané. Ať nám je schůzka, setkání, veletrh sebevíc nepříjemný, cukrovinka vždy potěší. Každý, kdo s ní přijde do styku, si zaručeně přečte Vaše logo, které jste si na ni nechali natisknout. Takto může cukrovinka s reklamou projít rukama nespočtu zákazníků. Dostanete se jim tak nenásilnou cestou pod kůži. Pokud jim navíc budou cukrovinky chutnat, moc dobře si zapamatují, kde ji vzali. Příště přijdou zase!
I touto cestou se dají získávat nové zakázky. Vyšší zisky si nezajistíte tím, když budete investovat do neefektivních reklam. Zkuste změnu. Originální, jednoduchá a nenásilná reklama na cukrovinkách je skvělou cestou k velkým ziskům.